Serviceanmälan dygnet runt

Här kan du skicka in en service- och felanmälan på dina produkter från Hillrom och Liko. Fyll i formuläret nedan så tar vi kontakt med dig snarast för att bekräfta din anmälan och boka in en lämplig tid för åtgärd eller hjälpa till med felsökning via telefon. Vi har som ambition att åtgärda alla anmälningar inom 3 arbetsdagar.

Du kan också kontakta vår kundservice direkt på 020-78 10 30

Uppgifter som är markerade med en asterisk (*) är obligatoriska. Vi är tacksamma om du även kan fylla i övriga uppgifter då det hjälper oss att ge dig så bra service som möjligt. OBS! Om formuläret inte går att skicka så beror det antagligen på att någon obligatorisk uppgift saknas.

Beställaruppgifter

Förnamn*


Efternamn*


Telefonnummer*


E-post*




Fakturaadress

Kundnamn (Verksamhetsnamn)*


Adressrad 2 (valfritt)


Box/Gatuadress*


Postnummer*


Ort*


Referensnummer eller kostnadsställe*




Leveransadress

Kundnamn (Verksamhetsnamn)*


Adressrad 2 (extra adressrad)


Gatuadress*


Postnummer*


Ort*




Portkod (valfritt)


Produktens placering (Avd, rum etc.) *


Kontaktperson (om annan än beställare)




Felanmälan

Produktkategori*


Produktens namn/modellbeteckning*


Produktens serienummer*
Klicka här för hjälp att hitta produktens serienummer »


Tillverkningsår


Problembeskrivning*


Data och integrationsprogram

Dina personuppgifter behandlas i enlighet med våra direktiv för hantering av data. Detta dokument ger en översikt över Hillroms data och integrationsprogram och Hillroms åtagande för att följa GDPR. Läs mer här